Antispam-as-a-Service

spamtitan-300x88Antyspam w formie usługi IT (Antispam-as-a-Service) jest skierowaną do firm oraz instytucji ofertą, w której Damiko łączy maksymalną z dostępnych na rynku skuteczność filtrowania poczty z niskim kosztem posiadania i bardzo elastycznym podejściem do często szybko zmieniających się potrzeb Klienta.

 

Systematycznie zwiększająca się ilość firmowej korespondencji e-mail to potencjalnie coraz większa ilość spamu, który niesie za sobą o wiele większe zagrożenia niż tylko niechciane grafiki czy treści reklamowe. Ochrona antyspamowa staje się więc obecnie standardowym składnikiem systemu bezpieczeństwa każdej organizacji, której zależy na właściwej ochronie swoich zasobów informatycznych.

 

Antyspam w formie usługi IT – założenia

Skuteczna ochrona antyspamowa nie musi wiązać się z wykupywaniem i odnawianiem licencji na program antyspamowy dla organizacji lub poszczególnych użytkowników, lecz z powodzeniem może być realizowana w formie usługi IT. Przy wdrożeniu takiego rozwiązania blokowanie treści odbywa się równie efektywnie, jak przy tradycyjnym oprogramowaniu, ale przy znacznie mniejszym nakładzie środków. A proponowany sposób wyceny (przy obecnej liczbie skrzynek pocztowych, około 3 zł na każdą skrzynkę/adres e-mail) pozwala na dużą elastyczność w działaniu.

 

Ochrona antyspamowa i antyphishingowa przez całą dobę

Usługa Antispam-as-a-Service polega na tym, że poczta przychodząca do Klienta jest filtrowana przez zaawansowany filtr antyspamowy opierający się na oprogramowaniu firmy SpamTitan, zainstalowanym na serwerach w centrum danych znajdującym się na terenie Polski. Oprogramowanie to jest uznawane za najbardziej skuteczne ze znanych programów tego typu. Gwarantuje ono najwyższą z dostępnych na rynku skuteczność w blokowaniu szkodliwych treści, a filtry zaimplementowane w rozwiązaniu SpamTitan uchodzą za wiodące w branży, co każdego roku potwierdzają niezależne, branżowe testy.

 

W zależności od potrzeb i oczekiwań Klienta, inżynierowie Damiko mogą samodzielnie skonfigurować filtrowanie poczty na serwerach oraz przygotować dla Klienta instrukcje zawierające opis sposobu wdrożenia tego rozwiązania dla użytkowników, którzy z poziomu klienta poczty mogliby samodzielnie podejmować decyzje odnośnie klasyfikacji spamu.